بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۱۹
مرداد ۰۰

همیشه هم خوب نیست، زیادی مثبت باشی و جالب هم نیست که بگذاری، هر بلایی که می خواهند، سرت بیاورند و تو تنها تحمل کنی و لب از لب باز نکنی. ببین عاقبت مرا!!.تا می شد و خواستند،  با آن لگد های دردناکشان، از من پذیرایی کردند و همین که بخاطر وحشی گری هایشان، به این حال و روز افتادم، یک گوشه رهایم کردند و رفتند.

اینها ، ناله ها و درد نامه ی آقای توپ فوتبال بود. اما یک جمله خاص، وسط حرف های آقای توپ، کاسب شدم. یک جمله طلایی.گِرد و دایره که باشی، محکومی تا با همه پدیده ها و شکل ها و دلها، راه بیایی.آخر، دایره، اهل گذشت و دوستی و ندیدن و نشنیدن است.چون دایره، کامل ترین شکل هندسی هستی است.‌بی هیچ زاویه ای با هستی.‌با هیچ تنابنده ای مشکل و مساله ای ندارد.این یعنی ، تُو سری خورِ همیشه راضی. نه. نه . خوب نیست که خیلی هم مثبت باشی. گاهی باید خیس و گِلی، چنان با سرعت و فشار ضربه، بچسبی به بینی یا شکم بازیکن، که نفسش بنده بیاید و از درد بخودش بپیچد. اینطوری شاید گاهی ترا هم به حساب بیاورند و همیشه تُو سری خور نباشی.تنها ویژگی دایره بودن ، این است که دست و سر و پا نداری. البته بظاهر امر.وگرنه تمام این شکل کامل هندسی، ضرر خالص است. تا دایره نباشی، متوجه ضررهایش نمی شوی.

محمد رحیمی.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۹
محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی