بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۱
ارديبهشت ۰۱

در تو چیزی هست مثل عاشقی های محال

جنس بی سیم تو یعنی اصل سیم اتصال

من چه می دانم چرا اینقدر با تو سرخوشم؟؟

با تو که نه، با خیال تو پُرم از ایده آل

بد نگویم ؟ بد نفهمی، نیتم خیر است و بس

خاک عالم بر در دهان من که گویم ابتذال

عاقبت عشقت مرا آواره و رسوا کند

آنچه را گفتم ، یقین رد کرده حدّ احتمال

عشق باید شور و شرها را بخواباند، چطور؟؟

مثل چوبِ تَر، که از آتش شود خاکه زغال

من پُر از احساس دلتنگی ، پُر از حال بدم

کی؟ همان وقتی که رخ کج می کنی با ضدّ حال

حرف آخر اینکه عشق من به تو یعنی که من

در کنار تو به آرامش بگویم  اعتدال

 

محمد رحیمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۱
محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی