بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۶
فروردين ۰۰

آمده ای تا که بخوانی مرا

لوح مرا ساده نه انگاشتی

با تو که باشم، منِ من، روشن است

در دل من ، نور خدا کاشتی

 

عالم اکبر که علی شرح داد

کیست، بجز من، که پُر از رازهاست

جعبه موسیقی ناکوکِ من

بی تو گرفتار غمِ سازهاست

 

با توام ای ناز تو بر جان من

رمز گشای دلِ بی پا و سر

آمدی از سینه احمد، فرود

تا بدهی از دل آدم، خبر

 

عاشق آیات معطر شدم

تا تو نشستی به تماشای دل

حیرتم افزوده شد از معنی و

شرح اشارات تو از آب و گِل

 

خواندی و این گم شده رایافتی

من به فدای رخ نورانیت

نام تو قرآن و خودت آسمان

با توام و قلب چراغانیت

 

محمد رحیمی

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۶
محمد رحیمی

نظرات  (۱)

عالی و بینظیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی