بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۲
تیر ۹۷

به جرم عاشقی از من تو می رنجی

برای من عزیزم، تو خود گنجی

ببخش اینکه به آزارم گرفتاری

ببخش اینکه منو آسوده میذاری

تو رو قد تموم زندگیم می خوام

می خوام با من بمونی، عشق رویاهام

خدا می دونه قلبم از تو سرشاره

نبین گاهی زبونم گرم آزاره

نه من بی تو ، نه تو بی من نمی تونیم

بدون هم ، تو این دنیا نمی مونیم

می خوام تنها فقط تو عشق من باشی

تو قلب من عزیزم تو فقط جاشی

اون آغوشت که گرم و نرمه مال من

منو با خود ببر تا اوج، بال من

به جرم عاشقی از من تو می رنجی

برای من عزیزم تو خود گنجی

محمد رحیمی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۲
محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی