بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۶
آذر ۹۵

باغ گل

چشمه روان است و دلم چشمه‌ای ست

پاک و جدا از همه پیرایه‌ها

چشمه نباشد که بماند به جا

نیست هویدا به دلم سایه‌ها

باید ازین پس بر من جا کند 

شعر و غزل مملو از آرایه‌ها

جاری جوشان غزل مصحفی است 

پر شده از بوی خوش آیه‌ها

خانه اگر جای تغزل شود

باغ گلی هدیه به همسایه‌ها

زنده شود مادر شعر از غزل 

کودک دل پس بزند دایه‌ها

می‌گذرم از گله و حرف سرد 

چشمه کجا و خط شکوایه‌ها

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۶
محمد رحیمی

نظرات  (۱)

شعر زیبایی است فقط ای کاش اسم شاعرش هم ذکر میشد.
پاسخ:
سلام ممنون از حسن نظرشما .در این سایت فقط شعرهای محمد رحیمی آورده می شود.من محمد رحیمی هستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی