بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۰۴
خرداد ۹۹

حال خوبی ندارم این روزا

بین عید و عزا گرفتارم

کرونا شد بهونه ی نق هام

تا خودم رو به غصه بسپارم

مثلا عیده، پس چرا تلخم؟

بغض راه گلومو بند آورد

کودک شاد آرزوهامو

به اسارت سوی کمند آورد؟

چه روزای بد و اسفناکی؟

یه قطار و یه کوپه ، شادی و غم

هوس مرگ، دارم این روزا

دس بجُنبون، رفیق همراهم

حتی پایان این ترانه اگه

نصف ونیمه رها بشه بد نیست

مگه وقتی نفس نمی کشه کَس،؟

آخرش با یه بوق ممتد نیست؟؟؟؟

 

محمد رحیمی

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۴
محمد رحیمی

نظرات  (۱)

۰۷ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۱۴ ستاره سهیل

با سلام واحترام.شعرهاتون حال وهوای خوبی به من میده.قبلا امار بازدیدهاتون زیاد بود اما اخیرا تعداد بازدیدها کم شده.میتونم بپرسم علت چیه؟

پاسخ:
سلام. ممنون از حضورتون . منم نمیدونم دقیقا چی شد؟قبلا آمار بالا بود . حتی من کم کار شده بودم و دیر سر میزدم ولی آمار همچنان بالا بود.‌بیش از یک هفته اس که بازدید و بازدید کننده، ناامید کننده اس. نمیدونم، تحریم کاری کرده؟ یا ... اصلا نمیدونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی