بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۱۴
آذر ۹۷

مدتیه دلم میخواد بمیرم

سراغتو از خودتم نگیرم

خدا وکیلی بسه این همه درد

رنج و عذابم تا یه حدیه، مرد

من شدم آیینه عبرت برات؟

یه عمری بی عشقی و حسرت برات؟

مثل کباب روی آتیشم من 

مهمون اضطراب و تشویشم من

نباس یه بار حال منو بپرسی؟

بگی چرا کجی ؟ چرا درستی؟

بگی چقد حیونی بدبخته این

گناه داره، خیلی براش سخته این؟

یه روز خوش ندیده خاک برسره

آبروی خدایی مو می بره

کاری نداره دستشو بگیرم

مامان بشم بگم برات بمیرم

درسته که خدا نباس بمیره

از بنده شم نباس سراغ بگیره؟

ببینه چی می خوره چی می پوشه

چی حسرتش شده چی آرزوشه؟ 

دوسد دارم خدا، ولی تو اصلن

توجهی نداری عمرن به من

اینجوری که خدا بودن آسونه

رییس این و اون بودن آسونه

وقتی میشی خدای مشتی گدا

دنیا میشه روستا و تو کدخدا

یهو پریدم از تو خواب ابلیس

دیدم که جا تر شده و بچه نیس

راستی یادم رفت که بگم خواب بودم

جدی نگیرین که بی اعصاب بودم

 

محمد رحیمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
محمد رحیمی

نظرات  (۱)

۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۸:۰۹ دانشجوی همیشگی مدیریت
بزرگوار یک گروه شعری ادبی راه بیندازید در سروش یا ایتا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی