بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۰۵
آذر ۹۷

می گذارم بروی با سر پر مشغله ات

تو بگو من چه کنم با دل بی حوصله ات؟

مثل یک مار،خزیدی پس یک گوشه ی دنج

تا  که در گیر خودت باشی و آن مساله ات

(بی تو مهتاب شبی،باز از آن کوچه )....ولی

از کجا بین من و تو زده شد فاصله ات؟

(ای که از کوچه ی معشوقه ی ما می گذری)

خبری نیست ، ببر با خودت این هلهله ات

(من سر گشته هم از اهل سلامت بودم)

تا کشاندی تو مرا در گسل زلزله ات

دل من عاشق آن(شور و شر عشق) تو شد

از کجا باز بجویم دل مست یله ات؟

عشق، نه، قصه نه، افسانه نه، این یعنی چه؟

ظاهرا موش قضای تو جویده  بله ات!!!

محمد رحیمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
محمد رحیمی

نظرات  (۲)

غزل زیبایی ست
دعوتید به وبلاگم
پاسخ:
سلام و سپاس .حتما و با افتخار.
۰۵ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۲ دانشجوی همیشگی مدیریت
احسنت
استاد جلسات محفل شعر اصفهان را اطلاع رسانی بفرمایید لطفا
پاسخ:
سلام و عرض ارادت.چشم. حتما جناب رحیمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی