بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۹
آبان ۹۶

دلبر من خیلی ازم شکاره از چیزی طفلکی خبر نداره

خبر نداره کارمن تمومه آفتاب عمرم لب پشت بومه

بهش نگفتم که نمونده فرصت باید بشم پابه رکاب هجرت

فکر میکنه از چش من افتاده رسمی شده پیام سردی داده

چطور بهش بگم خدا نگهدار من چی بودم براش به غیر آزار؟

مدتیه فقط عذابش دادم آبی نبود فقط سرابش دادم

یه سنگینی که روی شونه هاش بود علت اشکی که رو گونه هاش بود

وقتی ندارم که بترسم از مرگ پاییزه و آخر عمر یک برگ

جواب اون طرف باشه بعد موت یا شایدم دادن بهم یه تایم اوت

بگو باید چه شکلی آماده شه جواب اشکاش چجوری داده شه؟

خوبه بگم دلم ازت شاکیه حرفای مشکوکی ازت حاکیه

این چطوره؟بگم پشیمون شدم ازم گذشته خنگ و نادون شدم

یعنی اگه بگم که خیلی حیفی بهم نمیگه با تو داره کیفی؟

آهان یه دعوا زرگری بدم نیس فحاشی و دری وری بدم نیس

این دم مرگی مث آدم بمیر توی تنور یه عمره موندی خمیر؟

بهش بگو یواش یواش چجوری باید بری یه راه خیلی دوری

بگی مقدر شده زودتر برم موضو اینه باید که زودتر برم

اشکاشو در میاری با فین و فین یه مدتم مریضه میشه غمگین

تو مردی و میان به خواستگاریش میگذره که میری و جا میذاریش

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی