بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۸
خرداد ۹۶

می شناسی مرا خدای حکیم

من همان حقه باز نامردم

گرچه قرآن بروی سر دارم

به کتت می رود که برگردم؟؟

شب قدرت اگرفروشی بود

توی بازار بورس می دیدیش

توی این مجمع ملایک و روح

رفته پاساژ ذهن من تا کیش

گردن هیدرولیکِ گردانم

وسط مجلس دعا گیر است

چشم هایم تلسکوپ هابل

که به ناموس خلق درگیر است

باز توبه از این دعا و ثنا

من حریف خودم نخواهم شد

یک خطا کار حرفه ای که منم

قهرمان دلم نخواهم شد

ولی اینبار مبتدی توبه

فارغ از هر فریب و دوز و کلک

به ملایک بگو که آدم شد

تا نگو یند، پشت من متلک

چاکرم ای خدای داش مشتی

قول من قول نیست یاری کن

قدر نزدیک مطلع الفجر است

تو کمک کن خودِ تو کاری کن.

 

محمد رحیمی

 

 

 

 

...................................... 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۸
محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی