بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۶
خرداد ۹۶

پدرم به روال عادت همیشگی اش 

 باز امشب  بخوابم آمدو گفت.

شد من یک بار بخواب تو بیایم و تو بیدار باشی

چند بار بگویم اینقدر نخواب.

و من.برای چندمین مرتبه.جواب دادم.

پدر جان .آخرمن که بخوابم .تو می آیی.

و باز پدرم گفت. روی حرف بزرگترت حرفی نزن

مرحوم پدرم همیشه زورگو بودوبی منطق.

فقط مدتهاست سوالی سمج .ذهن خلاق مرا بیچاره کرده.

که چرا حالاپس از مرگ هم .رفتگان لجباز و اصلاح ناپذیرند.عجیب نیست حقیقتا.

اما من می خوابم .مجبورم که بخوابم .

چون تا من نخوابم که پدرم نمی آید.

والبته وقتی بیاید .حتما معترضانه می گوید.

حسرت شد که بیایم و تو تنه لش خواب نباشی

ولی من که.می دانم.

دور چون با عاشقان افتد تسلسل بایدش 

پس میخخخخخخخخخخوابم.



 



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶
محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی