بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۵
آبان ۹۵

دروغ بگو

چه ساده حد مرا کرده‌ای تو حالی من

نیامدی تو فقط محض دست خالی من؟

هوای چشم من از ابر عشق بارانی است 

هوا هوای بدی نیست درحوالی من


به پای عشق تو صدها غزل کم آمده است 

و قامت دل عاشق چنین خم آمده است 

بیا به کودکی یادها پلی بزنیم 

که جنس خاطر و لبخند با هم آمده است 


چقدر سربه‌هوا بودن تو  پیرم کرد

و از هرآنچه که بالاسر است سیرم کرد

ولی دوباره تو همسایۀ دلم شدی و

طمع برای رسیدن به تو دلیرم کرد 


دوباره نقطه سر خط دو چشم بارانی 

دوباره اول آنکه مرا برنجانی

ولی تو ارزش رنجی که می‌برم داری 

بگو دروغ بگو با دلم که می‌مانی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی