بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۰
بهمن ۹۵

روبه رویم نشسته ای انگار

هی ورق می زنی غزل با من

یا من و تو یکی شدیم اینجا

یا که بودی تو از ازل با من

این زبانی که در دهان دارم

وقت و بی وقت تلخ و ناجور است

با دهان تو گفتنی شد شعر

شعر یا یک جهان عسل با من

گاه پل بسته ای به کودکی ام

توی آن قصه ها و بازی ها

این همه خاطرات ریز و درشت

یکی بود و اتل متل با من

من و این شعرها اگر باشیم

گلمان کاغذی و مصنوعی است

تو که باشی گل همیشه بهار

می طراود بغل بغل با من

توی خورجین شاعرانه من

شعرها خسته اند و تکراری

به تو باشد به طرفت العینی

می خروشی رمل رمل با من

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۰
محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی