بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

بر بام یک ستاره

شعر، نقد ادبی، داستان، رمان، فیلم‌‌نامه ( محمد رحیمی شاعر کودک و نوجوان)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۱۵
بهمن ۹۵

من از باد و بارون دلم شاکیه

منم آدمم  آدمم خاکیه

حواست به من باشه ای آسمون

آره با تو هستم نگو باکیه؟

بگو این تقاص کدوم کارمه؟

بگو تا همین لحظه خلوت کنم

چرا من تو چشمای تو نیستم؟

بگو تا منم با تو صحبت کنم

بیا مشکلات و با هم حل کنیم

نذاریم این جوری آخر بشه

منو غصه هامو رها تر نکن

نذار از عطش عشق پرپر بشه

من از باد و بارون دلم شاکیه

منم آدمم  آدمم خاکیه

حواست به من  باشه ای آسمون

آره با تو هستم نگو با کیه؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
محمد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی